Klik Kalau Anda Comel...

Monday 5 March 2012

0

10 Bandar Yang Termurah Untuk Didiami..

  • Monday 5 March 2012
  • gua jambu
  • Share
  • Jom, gua share dengan korang, 10 bandar termurah untuk didiami..Maybe sebab kos sara hidup kat sana rendah kot...Sebab tu boleh jadi murah, kan??huk3..Negara-negara ni pulak adalah daripada negara di kawasan Asia dan juga Timur Tengah yang menduduki tangga terendah berdasarkan kepada Ujian Ukur Hidup yang dibuat oleh Unit Perisikan Berprestij Ekonomi (EIU)..

    OMAN


    DHAKA


    ALGIERS


    KATHMANDU


    BANDAR PANAMA


    JEDDAH


    NEW DELHI


    TEHRAN (IRAN)


    MUMBAI


    KARACHI


    P/s: Gua berhasrat nak menjelajah jugak kalau ada rezeki...Tapi, first sekali yang penting gi umrah and naik haji...Jom, kita travel sesama...huhu..

    0 Responses to “10 Bandar Yang Termurah Untuk Didiami..”

    Post a Comment

    Monday 5 March 2012

    10 Bandar Yang Termurah Untuk Didiami..

    Posted by gua jambu at 08:25
    Jom, gua share dengan korang, 10 bandar termurah untuk didiami..Maybe sebab kos sara hidup kat sana rendah kot...Sebab tu boleh jadi murah, kan??huk3..Negara-negara ni pulak adalah daripada negara di kawasan Asia dan juga Timur Tengah yang menduduki tangga terendah berdasarkan kepada Ujian Ukur Hidup yang dibuat oleh Unit Perisikan Berprestij Ekonomi (EIU)..

    OMAN


    DHAKA


    ALGIERS


    KATHMANDU


    BANDAR PANAMA


    JEDDAH


    NEW DELHI


    TEHRAN (IRAN)


    MUMBAI


    KARACHI


    P/s: Gua berhasrat nak menjelajah jugak kalau ada rezeki...Tapi, first sekali yang penting gi umrah and naik haji...Jom, kita travel sesama...huhu..

    0 comments on "10 Bandar Yang Termurah Untuk Didiami.."

    Post a Comment

    Subscribe