Klik Kalau Anda Comel...

Wednesday, 11 January 2012

2

Karipap Yang Pelbagai..

  • Wednesday, 11 January 2012
  • gua jambu
  • Share




  • Mak: "Sesambil tengok tv tu, kartun ke ape ke, baik ko tolong mak masak nie peahh"

    Peah: "Alaaa, baru nk layan cite hindustan...yela mak, kejap ekk"


    Peah: Haii ollsss..okeh, hari nie, peah nak tunjuk kat korang, karipap yang beraneka jenis..jommm...hehe..



    Karipap NORMAL: sesuai untuk semua lapisan masyarakat..


    Karipap BULAN SABIT: ini tidak menyokong mane-mane parti o.k...


    Karipap MATAHARI: menerangi hidup si pemakan..


    Karipap-BALL (ala-ala fishball): akibat fishball yang mahal dan tiada kemampuan untuk membeli..


    Karipap BERUDU: ye ke macam berudu??


    Karipap BINTANG BUCU TIGA: mampu mencerdaskan minda..


    Karipap ULTRAMAN: untuk kanak-kanak berumur bawah 4 tahun..


    Karipap KETUPAT: khas buat student yang tidak balik beraya di kampung mahupun student luar negara yang tidak balik ke Malaysia..

    credit to: senior sekolah dulu...abg Saiful...=D


    P/s: Taatilah kepada kedua ibu bapa kita, sekian...=)

    2 Responses to “Karipap Yang Pelbagai..”

    nazz said...
    15 January 2012 at 12:25

    hahahahahha...x pernah aku tgk karipap2 bentuk camni...kreatif2...hehe..


    gua jambu said...
    15 January 2012 at 12:29

    hehe...ini gua namakan, santapan sebelum exam and time exam...kik3..:D


    Post a Comment

    Wednesday, 11 January 2012

    Karipap Yang Pelbagai..

    Posted by gua jambu at 11:42




    Mak: "Sesambil tengok tv tu, kartun ke ape ke, baik ko tolong mak masak nie peahh"

    Peah: "Alaaa, baru nk layan cite hindustan...yela mak, kejap ekk"


    Peah: Haii ollsss..okeh, hari nie, peah nak tunjuk kat korang, karipap yang beraneka jenis..jommm...hehe..



    Karipap NORMAL: sesuai untuk semua lapisan masyarakat..


    Karipap BULAN SABIT: ini tidak menyokong mane-mane parti o.k...


    Karipap MATAHARI: menerangi hidup si pemakan..


    Karipap-BALL (ala-ala fishball): akibat fishball yang mahal dan tiada kemampuan untuk membeli..


    Karipap BERUDU: ye ke macam berudu??


    Karipap BINTANG BUCU TIGA: mampu mencerdaskan minda..


    Karipap ULTRAMAN: untuk kanak-kanak berumur bawah 4 tahun..


    Karipap KETUPAT: khas buat student yang tidak balik beraya di kampung mahupun student luar negara yang tidak balik ke Malaysia..

    credit to: senior sekolah dulu...abg Saiful...=D


    P/s: Taatilah kepada kedua ibu bapa kita, sekian...=)

    2 comments on "Karipap Yang Pelbagai.."

    nazz on 15 January 2012 at 12:25 said...

    hahahahahha...x pernah aku tgk karipap2 bentuk camni...kreatif2...hehe..

    gua jambu on 15 January 2012 at 12:29 said...

    hehe...ini gua namakan, santapan sebelum exam and time exam...kik3..:D

    Post a Comment

    Subscribe