Klik Kalau Anda Comel...

Saturday 17 December 2011

0

Muhasabah Diri 1

  • Saturday 17 December 2011
  • gua jambu
  • Share
  • Salam...Alhamdulillah kita diberi kesempatan hidup dan dipanjangkan usia oleh Allah sampai hari Jumaat pada minggu nih...sebagai mana entri-entri setiap sebelum nih, setiap Jumaat gua akan post kan untuk korang semua pembaca yang budiman, iaitu info-info yang muhasabah diri sket...yelaaa, sambil menghilangkan stress kerja sambil berdakwah kat blog gua ni ye tak..hu3..sekurang-kurangnya untuk mengingatkan diri yang hina dan kecil ini di sisi Allah...(^_^)

    Okeh, kali nih gua nak share dengan korang semua pasal solat..yang mana kalau kita tengok kat kebanyakkan negara luar, dorang sentiasa ambil berat pasal solat..lain pulak dengan masyarakat negara kita nih yang gua tengok kurang ambil berat tentang solat...(bukan semua laa wokeh)...Termasuklah diri gua jugak kan, sebab tu gua nak share sama-sama dengan korang semua nih..hu3..

    Masihkah kita mencari alasan untuk tidak solat atau melambat-lambatkan untuk mengerjakan solat lima waktu, setelah melihat gambar-gambar di bawah nie??renung-renungkan...dan, selamat beramal...=)










    0 Responses to “Muhasabah Diri 1”

    Post a Comment

    Saturday 17 December 2011

    Muhasabah Diri 1

    Posted by gua jambu at 08:13
    Salam...Alhamdulillah kita diberi kesempatan hidup dan dipanjangkan usia oleh Allah sampai hari Jumaat pada minggu nih...sebagai mana entri-entri setiap sebelum nih, setiap Jumaat gua akan post kan untuk korang semua pembaca yang budiman, iaitu info-info yang muhasabah diri sket...yelaaa, sambil menghilangkan stress kerja sambil berdakwah kat blog gua ni ye tak..hu3..sekurang-kurangnya untuk mengingatkan diri yang hina dan kecil ini di sisi Allah...(^_^)

    Okeh, kali nih gua nak share dengan korang semua pasal solat..yang mana kalau kita tengok kat kebanyakkan negara luar, dorang sentiasa ambil berat pasal solat..lain pulak dengan masyarakat negara kita nih yang gua tengok kurang ambil berat tentang solat...(bukan semua laa wokeh)...Termasuklah diri gua jugak kan, sebab tu gua nak share sama-sama dengan korang semua nih..hu3..

    Masihkah kita mencari alasan untuk tidak solat atau melambat-lambatkan untuk mengerjakan solat lima waktu, setelah melihat gambar-gambar di bawah nie??renung-renungkan...dan, selamat beramal...=)










    0 comments on "Muhasabah Diri 1"

    Post a Comment

    Subscribe