Klik Kalau Anda Comel...

Sunday 25 December 2011

0

Gambar Mr. Bean Kena Belasah...

  • Sunday 25 December 2011
  • gua jambu
  • Share


  • Ish, ish, ish....kesian gua tengok dia nih...Elok-elok je jadi pelakon , pelawak komedi...ade je yang tak puas hati, sampai sanggup belasah die plak...kesiannnn...



    Dia cari rezeki je laa woii!!



    Korang tengok ar sendirik...teruk beb, Mr Bean kene belasah...sape yang tak puas hati tu, tak tau laaa...dah laa dia baru je nak sambut Kerismas...



    Tak puas hati, lawan gua ar woiii!!! Grrr...Grrrr...







    Amacam??Kesian kan..hehe...kene masuk lokap pulak tuh...hik.hik.hik...:D



    P/s: Selamat Hari Raya...hehe...:P

    0 Responses to “Gambar Mr. Bean Kena Belasah...”

    Post a Comment

    Sunday 25 December 2011

    Gambar Mr. Bean Kena Belasah...

    Posted by gua jambu at 23:38


    Ish, ish, ish....kesian gua tengok dia nih...Elok-elok je jadi pelakon , pelawak komedi...ade je yang tak puas hati, sampai sanggup belasah die plak...kesiannnn...



    Dia cari rezeki je laa woii!!



    Korang tengok ar sendirik...teruk beb, Mr Bean kene belasah...sape yang tak puas hati tu, tak tau laaa...dah laa dia baru je nak sambut Kerismas...



    Tak puas hati, lawan gua ar woiii!!! Grrr...Grrrr...







    Amacam??Kesian kan..hehe...kene masuk lokap pulak tuh...hik.hik.hik...:D



    P/s: Selamat Hari Raya...hehe...:P

    0 comments on "Gambar Mr. Bean Kena Belasah..."

    Post a Comment

    Subscribe