Klik Kalau Anda Comel...

Thursday 1 December 2011

0

Comel kan, kan,kan.....:D


Salam ollss...haaa...kali nih gua tak nak citer banyak-banyak...just nak show kat you olls jerk...pasal watak and perwatakan dalam game "burung marah" atau bahasa saintifik beliau semua iaitu "Angry Birds"...hu3...


Haaa...tengok ler pic kat bawah tuh...comey tak dorang nih semua...keh3....setakat tu je dulu kali nih...gua nak gi shopping jap...daaa....:P







P/s : Gua ada bela seekor pet....nama beliau Johny...hui3...=D

0 Responses to “ ”

Post a Comment

Thursday 1 December 2011

Posted by gua jambu at 18:54

Comel kan, kan,kan.....:D


Salam ollss...haaa...kali nih gua tak nak citer banyak-banyak...just nak show kat you olls jerk...pasal watak and perwatakan dalam game "burung marah" atau bahasa saintifik beliau semua iaitu "Angry Birds"...hu3...


Haaa...tengok ler pic kat bawah tuh...comey tak dorang nih semua...keh3....setakat tu je dulu kali nih...gua nak gi shopping jap...daaa....:P







P/s : Gua ada bela seekor pet....nama beliau Johny...hui3...=D

0 comments on " "

Post a Comment

Subscribe